Live

Dunia Baru Permata Ayah Bonda

Dunia Baru Permata Ayah Bonda

Tuesday, May 26, 2009

Temujanji oh temujanji

Hai semua...hari ni sempatla farah jenguk jap blog farah ni....walaupun exam dah habis tapi kerja tetap ada jugak..nak dijadikan cerita hari ni farah adala temujanji ngan pensyarah kat jbtan sains sosial hari ni..temujanji tu dalam pkul 10 pagi macam biasalah farah ni jenis tepat waktu...bukan nak berbangga diri tapi tulah hakikatnya. tunggu punya tunggu tup tup pensyarah tu datanglah n masuk pejabat dia...dia punya x perasan farah tunggu dia...farah ingatkan dia ada hal dalam pukul 11 dia keluar pejabat macam marah2 je bila tengok farah ada kat luar.pe lagi dia tanya farah, kenapa awak datang lewat?dah setengah jam saya tunggu..farah pe lagi jawab la, puan, farah tunggu puan dalam pukul 10 lagi...tengok mukanya dah berubah..tadi masa saya datang pejabat awak dh ada ke?farah jawabla, dari tadi farah tunggu puan...saya tengok awak x ada pun tadi masa saya datang..lantas dia tanya...adui..bila fkir nak marah pun ada..farah pn jawabla saya tengok puan masuk pejabat tadi, saya ingat puan dah tahu saya ada kat luar...dia pun jawab, maafla dia x perasan farah ada...dia terkejar2 tadi...adui macam tu je alasan dia...tapi x pe farah x kisah...pe lagi farah pun masukla bilik puan pensyarah tu.bila terkenangkan kelakar gak...hehe..tapi x pe tu pengalaman farah yang nak farah kongsikan dengan anda semua.ingat tengok betul2 kalau anda ada temujanji ngan seseorang...hehe...

No comments:

Post a Comment